Till innehåll
Hoppa över menyn
Hoppa över menyn

Bostadsmöten 2026

Protokoll
Eftersom väldigt få kom till mötet hade vi det ute på Jeans uteplats. Det fick vi plats gott och väl i vårkvällen.
Vi började med att gå igenom vilka brister i boendemiljön vi skall påtala för Uppsalahem vid samrådsmötet på fredag den 8/5.
Det blev en lång lista - allt från trädfällning, sandhögen (som även i år lagts på gästparkeringen), behovet av laddstolpar till senfärdig snöplogning.

Vi beslutade även att ha Kräftskivan den 22/8 kl 16.00.
Vi beslutade att lägga Grillfesten den 5/9 kl 16.00.

Vi bordlade frågan om Kulturkvällen
Tillbaka till innehåll