Bostadsmöten 2026
Protokoll
Eftersom väldigt få kom till mötet hade vi det ute på Jeans uteplats. Det fick vi plats gott och väl i vårkvällen.
Vi började med att gå igenom vilka brister i boendemiljön vi skall påtala för Uppsalahem vid samrådsmötet på fredag den 8/5.
Det blev en lång lista - allt från trädfällning, sandhögen (som även i år lagts på gästparkeringen), behovet av laddstolpar till senfärdig snöplogning.
Vi beslutade även att ha Kräftskivan den 22/8 kl 16.00.
Vi beslutade att lägga Grillfesten den 5/9 kl 16.00.
Vi bordlade frågan om Kulturkvällen
